måndag 4 april 2011

Ja vad ska man säga, de små valparna är ju så söta så man skulle vilja ha de allihop men dt går ju inte, tyvärr!!   Varför måste man jobba?? tänk om man slapp!!  Jösses min dagar skulle vara fulla ändå :)
Den här veckan är de två veckor, vi ska så klart åka o hälsa på men vi väntar ett tag så de hinner växa på sig lite. Mmm :)

Hur går dt i vår hallrenovering då, bra, färdigmålat o tak nu håller Peter på o fixa golvet innan vi kan lägga på klickgolvet. Det är så kul o hålla på, man får liksom blodad tand o skulle vilja göra om hela huset men slantarna ska räcka till annat oxå.

Var en sväng ner på travet i fredags,  stjärnan startade. Dt gick bra, tvåa men jag trodde ett tag att han skulle vinna men tvåa e inte fy skam dt heller.
Jag har ju inte varit i stallet på hela vintern, orken tröt med kylan, men jag var efterfrågad!! känns kul o va saknad :) blev tillfrågad o rida in stjärnan hehe lite mallig blev jag men jag är för tung för han, han e så liten.  Salomes mage var rejält stor nu, hon ska ju ha i slutet på april, spännande. Ropade på henne i hagen o se hon kom på en gång, en liten tår kom allt i mina ögon. Känslig ibland....

Tänk va mycket trevligt folk man möter på dagarna, de ger en verkligen insperation, härligt för o inte säga småttningarna som jag har på mitt dagis som jag städar. Har tre ihärdiga medhjälpare som följer varje steg jag tar, känns bra o vara så spännande ;)

Tjingtjing på Er


                                          Tio små söta valpar

Liten pojke

3 kommentarer:

  1. Så söta de är de små liven. Blivit haj på dina inlägg numera, lite ordning och reda):):):):)/Ambran.

    SvaraRadera
  2. Ja du det blir svårt att inte vilja ha nån av dom små söta ;)

    SvaraRadera
  3. Ja du Ambran, jag har haft en väldigt bra hjälp :):)

    Ja Essa tänk om man kunde ha mer än 24tim på ett dygn, då du ;)

    SvaraRadera