måndag 21 juni 2010

Segt idag...


Ja men fy vad jag längtar efter semester nu!! igentligen inte så konstigt då man har jobbat ett år igen sen förra långsem, batteriet behövs fyllas på.


I sommar SKA jag in på Carl Larssons gård, nåt jag drömt om läänge. varit dit en gång men tyvärr så var det stängt så vi såg det bara från utsidan.

En tur till hemsö fästing vill jag oxå o kanske en sväng till vildhussen. Mycket som jag vill mmm måste ju känna att man har sem ;)


Gick en härlig tur med Ruben o Ville upp till rastplatsen på gusturleden, 1tim upp o en ner. Nästa gång så går vi nog runt o tar me oss nåt o grilla, det är så himla fint där.


Saknar min fina pålle lite.....vet att han har det bra men jag kan inte hjälpa det :/ men kan man inte ge han den tid han behöver så har han det bättre hos någon som han får det av, så är det ju tyvärr.

Uch va besvärlig jag känner mig ibland, jag vill alltid ha det som jag inte har o sen när man ibland får det då ska man ha något annat!!?? människans natur el kanske bara min ?


Måste ju bara säga att vilket gott vitt vin vi drack i helgen, jag som inte gillar vin så speciellt men vitt går ner o den här va supergott, smack så var det slut o jag lite lullig :)


Nästa mån ska jag anmäla vovvarna till utställning igen, hoppas på bättre lycka denna gång!! har inte gått såå vidare tycker jag men men.

Alfta är dt denna gång, jättefint ställe.


Nä nu ska jag glo på VM o slappa, simma lungt o ha det gott, kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar