fredag 11 juni 2010

Oj vad tiden går...


Länge sen man va här nu, hmm vad ska man säga?? roligare med annat el nåt.


En del har ju hänt, både roligt o lite ledsamt. Unit kom ju hem igen 1april o allt gick bra, han var så himmla go o härlig precis som vanligt. Pigg va han oxå, tjihoo sa han när vi red ut, underbara vän.

Tyvärr så kände jag efter två månader att mitt intresse inte är lika starkt som det varit tidigare i livet.....kroppen känns oxå lite nöjd även om jag "bara" är 41. Funderade lite men var ganska säker rätt fort, - jag är nöjd. Satt ut en annons o fick många svar.

Nu bor han i åta, som ligger i Ö-vik hos en tjej som heter Victoria, toppentjej! Sällskap har han oxå, två nordisar på 20 resp 21 år o massor av gräs.

Jag är så glad att han har det bra men det har trots det kännst ledsamt.....ibland blir det inte riktigt som man önskar o vill.


Ruben o Ville är sig lika med full av energi o större glädjespridare får man leta efter!! En utställning har varit på, hemmaplan för en kvinnlig dommare. Få anmälda men de föll inte henne i smaken?? vilket matte naturligtvis inte alls kan förstå :) Slät etta till båda men inte så tokig kritik ändå o det bästa av allt, de skötte sig!!

Nu ska väl sägas till hundarnas för svar att matte inte va på humör el hade tränat nåt så då kan man ju inte förväntas sig nåt heller :/

Vi får allt bättra oss.


Åhh nu riktigt längtar jag till semester!!! vara hemma hela dagarna, sova så länge man vill, ta en tur någonstans, packa ryggan o gå på tur me hundarna.....listan kan göras lååång

Få se vad det blir för sommar iår, bättre än ifjol hoppas jag. Vill ju bada ute några gånger iaf.

Annars kanske man ska ta o åka på en utlandsresa, ja ni läste rätt ;) peter o jag vara hemifrån i en vecka el längre ojojoj hur ska det gå hahaha den som lever få se ;)


Just nu är det fotbollsVM på tv, rätt kul me det.


Nä magen kurar så nu blir det en sväng till kylskåpet, ha det gott alla

1 kommentar:

  1. Härligt med ny blogg :) Och nya uppdateringar .Jag som tjatat om ny mallar för bloggen , så kom dom när jag precis var klar med Amarouks .....Kerstin

    SvaraRadera