måndag 16 november 2009

Ja ni, länge sen man skrev nåt här!! Vad har hänt då - Peter for till g-borg för tokjobb i tolv dagar, typ 13tim per dag, lö som sönd, puh säger jag. Hoppas han får känna det i plånboken iaf.



Lite ovant för oss o vara ifrån varandra, vi är ju som ler o långhalm i vanliga fall men nyttigt är det nog även om jag inte förstår på vilket sätt ;)



Vovvarna då - ja de hänger me, tyvärr inte så många promisar som jag skulle vilja på slutet men dt ska väl bli ordning på dt oxå bara Rubens envisa tassbekymmer blir bättre, just nu väntar vi på kylan som brukar lindra hans tassar.

Jag gläds väldigt mycket åt att Ruben har svarat bra på homopatmedecinen, kanonfin i pälsen o pigg som en liten valp, precis som jag är van o se han.

Ville han är ju bara så go, han ska som vanligt alltid sova i sängen, blir dövarmt men mysigt :)



På hästfronten är dt tyvärr stendött, ibland kan jag nästa krivera av längtan men men den som längtar efter nå gott väntar aldrig för länge, sägs dt hmm!!



Lite småtungt med dt här vädret som varit ett tag nu, tur man har underbara vänner som förgyller min tillvaro med sin närvaro.



Min mamma o hennes sambo Bernt har fått ställa upp med hundpassning några ggr nu o tacksam är jag. Kör ihop sig ibland o då jag måste in mot stan så vill jag inte ha busarna i bilen under tiden, rädd att nån ska tjuva dom el nåt.



Har ni märkt en sak? det lackar mot jul!! tjiho underbart tycker jag.

Kram på Er o ta på en reflex :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar