måndag 23 november 2009


ja då va det måndag igen......helgen försvann på skithuset för egen del så man ser ju fram imot nästa!!

Sem på fred, sköönt ska hinna uträtta lite ärenden o så göra rent o adventfint. Lör ska vi till fam Näslund för lite härligt umgänge o så stoppa i munnen så klart.

Sönd väntar vår dag" med julbord på norra, tradition vid det här laget, jaja det blir en lång promis på morron först.


Uch va less jag är på jobbet, skulle verkligen vilja göra nåt annat, det fullkomligt står mig upp i halsen, blääää. samma jävla skit för jämnan.


Tur man har en underbar gubbe o vovvarna, de gör mig glad :)


Måste ju berätta att i fredags hade jag verkligen tur!! va me i en tävling på radio guld om utlottningen av ett presentkort på 400kr på eurosko, o se jag vann!!! herregud dt trodde jag aldrig. Vi va 5st som fick två nr på ett snurrhjul, jag fick nr 1 o 2 o den stannade på tvåan!!

Jisses va paff jag blev o glad, tjiihoo!!
En bild från i sommras då vi va o fiskade o badade.


1 kommentar:

  1. Hallå där "turgumma" ha ha varför vinner alltid du hmmmm kanske för att du är så jäkla bra eller ....Ses på lördag se till och var frisk då. Kram till dej

    SvaraRadera