söndag 27 juni 2010

Midsommar 2010











Ja en härlig kväll hade iaf jag tillsammans med mina nära o kära. Kul o träffas händer ju inte såå ofta tyvärr.




Även Ruben o Ville fick en härlig midsommarkväll då de fick leka med sin kompis Amarouk, inte undrligt att de låg som döa sillar dagen efter :)




En o annan bild togs ju oxå o även om en del påstog att de va nyktra o körde el nåt som kan man ju undra då man ser bilderna, el vad säger Ni? ;)




Vädret var ju som det va med regn o åskskurar men vi tjurade på o satt ute, under tak så klart :)
Underbara blommor fick vi o så en häärlig rabarber som jag ska försöka få o överleva, ska sköta om den som ett barn.








Nu är det bara en vecka kvar till fyra veckor ledigt!!!!! herregud va skönt, nästan så man kan dra på den här veckan så man har allt det härliga kvar liksom .








Idag så var vi på samma sväng me hundarna som förra sön, lika skönt var det oxå men nästa gång ska jag ta me fika, det är så himmla mysigt o sitta där uppe o varje gång saknar jag en kopp kaffe.




Anmält till utställning har vi gjort, tror det va 17-18 juli i alfta. Hoppas det går liite bättre men men....håller en tumme i hjärtat.








Efter promenad så blev det en sväng på birsta. Har försökt o få Peter o köpa ny klocka för hans har ett urverk som inte går som det ska o dt kostade runt 800kr o byta o då är det nästan bättre o köpa ny sa urmakaren. Men han är så tjurig ibland el ska jag kanske säga mer ekonomisk än mig ;) men jag lurade in han på ur&penn o de hade ju halva priset på alla klockor så.




Han hittade en jättefin klocka, lägger in en bild. Äntligen säger jag :)








Själv fyndade jag ett par snygga jeansleggins o min favvo parfym för halva priset!! man ska ha tur ibland.








Ha det gott alla








2 kommentarer:

  1. Härligt till ALLT :) kram syster

    SvaraRadera
  2. Ääh, ja la upp ngt här m de gick upp i rök. Gör om de igen.
    Tack för en trevlig eftermiddag o kväll. De var skönt m regnet, tyckte ja.

    Kennel Range Rover

    SvaraRadera