söndag 30 juni 2013

Semester 2013

Ja för så är dt :) skönt men lite tråkigt då Peter och jag bara får en vecka ihop!!

Hänt en del sen förra blogginlägget, Princess May och Hello Kitty har flyttat hit.
Så himmla kul med hästar på gården igen, njuter :)

                                                     Princess May

                                                          Hello Kitty

Gillar verkligen båda tjejerna, skitmysiga båda två :)





Dom här två var på date i mars o nu så har de fått sin andra kull tillsammans, 8st. Fyra killar och fyra tjejer.
Jag är så glad o stolt över min fina goa kille, All Trade Wazzup <3 font="">
Ska knäppa bilder då vi åker upp o tittar på dom i juli.
www.blogg.cathen.se/  Titta här så får ni se nåt fint :)

Idag fick vi värsta rycket, köpte två körsbärsträd, två pioner, två krusbärsbuskar samt en hängvide!
Satte ner dom efter konstens alla regler så nu hoppas jag de överlever.

Garagebygget går framåt o Peter kämpar på, en bra bit på väg nu :)

Nä en kvällsmacka som bygger på volangerna ;) hoppas att min sadel kommer till veckan, fått tag på en fin beg sadel som jag vet passar, längtar :)

 Tjingtjing o kram :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar