fredag 8 februari 2013

Februari

Ja dt går fort nu, härligt!



Blev så glad idag då jag titta ut,  min lilla fina blåmes med skadad vinge lever!! Trodde den dött i kylan.
Vi har matstationen utanför köksfönstret o där har jag sett denna mes sen i höstas. Tänkte då jag såg att den hade en skadad vinge att det blir tufft o klara vintern, men se det gör den :)) Kul o ha fel.


Vad annars då....jobbet rullar på, inget nytt o förtälja.



                              Hjälp matte vi försvinner ;)
                                    Goklimpar

Förra helgen åkte jag o titta på ett fint sto, "Princess May" i Östavall hos Niklas O Carianne. Gud vilka trevliga människor o så fint de bodde!
Ja jag föll för denna fina tjej så snart snart är hon min.


 
 
Har ingen egen bild på henne, hade kameran med mig men glömde det i allt trevligt surr.
Åhh va jag längtar :))
 
Tittar runt lite på en liten kompis till henne oxå.
 
Lite orolig är jag att hundarna ska göra nåt så de blir sparkade men fick ett bra tips på o sätta en tråd långt ner på stolpen i hagen så de får sig en strömsmäll o inte går in, skiträdd om dom ju.
 
Vi håller just nu på o röjjer o bygger ute i peters snickeri som snart inte är nåt snickeri längre. Peter är för underbar som ställer upp jämnt, han e bäst!!
 
            Tjingtjing   Kattis
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar