onsdag 26 december 2012

Lista hästar.

Sitter o njuter av julen o ledigheten o få umgås med min kära man o våra underbara fyrbenta vänner, man är lyckligt lottad :)

Tänkte på de två blogginläggen om mitt hästliv o fick för mig att jag skulle försöka skriva en lista på alla hästar jag mött, så nu gör jag ett försök.

1. Isak. F varmbl val stod hos Alf.Jonsson
2. "Svarten" varmbl val stod hos Pippi
3. Norma Jamedo varmbl sto stod hos Pippi
4. Cirocco ponnyval på SRK
5. Nitro ponnyval på SRK
6. Asterix ponnyval på SRK
7. Skorven nordsvenskval på SRK
8. Borrtärna nordsvenskt sto hos Elis Skoglund
9. Pamie ponnysto säter indal.
10. Talle ponnykorningsval indal
11. Pluvier varmblodssto indal
12. Irana Smash varmblodssto huli
13. Chakroll varmblodsval
14. Big Kejla varmblodssto Leif Åkerstedt
15. Kejlax varmblodsval Ove Svedin
16. Fighter Pride varmblval Ove Svedin
17. Cara Lee Hanover varmblsto Ove Svedin
18. Borta Med Vinden varmblval Ove Svedin
19. Hotbone varmblval Ove Svedin
20. Max Limit varmblval Ove Svedin
21. Rita Takstens varmblsto Mikael Fröjdholm
22. Frosted Lisa varmblsto Mikael Fröjdholm
23. Soldizait varmblsto Mikael Fröjdholm
24. Etoile De Utah varmblsto
25. Bombi Boy varmblval Åke Svanstedt
26. Cornieggie varmblval Åke Svanstedt
27. Raudur islandshäst blåsjön
28. Knabbe knabstrupperval THF
29. Granit Star varmblval Hans-erik Skoglund
30. Ukko Broline varmblval HES
31. Månlill nordsvsto kovland
32. Edemåna nordsvsto kovland
33. Labero varmblval Smith
34. Com Salome varmblsto Smith
35. Know How varmblval hos mig.
36. Speed Lenson varmblval hos mig
37. Aaby Pila nordsvsto hos mig
38. Verner Baus nordsv hingst hos mig
39. Wladimir arabval hos mig
40. Darzon arabhingst hos mig
41. Unit Two varmblval hos mig
42. Natural Mystic varmblsto hos mig
43. Lass Flying varmblhingst hos mig
Samt en hel del som jag tyvärr glömt namnet på

Varför sitter man o skriver sånt här då? jo kul o minnas tillbaka samt att just nu är jag så in i helsike hästsjuk o då lindrar det lite o minnas alla fina kusar man mött :)

God fortsättning till Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar