tisdag 28 juni 2011

SEMESTER

Ja äntligen säger jag!!

I sommar vill jag åka med medvind som nästan har blivit en liten tradition tillsammans med nära o kära.
En liten kanottur i ljustorp hade jag tänkt mig oxå. Ett besök på skatans cafe hoppas jag oxå på, jättefint sen de renoverade.

Ett vackert bröllop var vi på lördag 11 juni, i alnö gamla kyrka. Kim & Robert bytte ringar och det var så fint :)



Som avslutades med en hejdundrande fest o en supersmaskig tårta.
Det va ju liksom på tiden ;);)

Dagen före midsommar åkte vi då o hämtade hem villes son, gusten som han får heta till vardags, åhh vad jag längtat.
Allt har gått jättebra så långt, han har tytt sig väldigt mycket till ville, går bra med ruben oxå men där känner han lite mer respekt även om de leker o busar de oxå.

Midsommar firades hemma med en trevlig kväll med Kicki, Tobbe o Evelina, de sov över i loverwagonen.

                                     Ha en skön sommar allihopa :)



       Tjingtjing





                             

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder :-)

    Trevlig sommar på er oxå.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så har han äntligen kommit den lille:) Ja nu har du det du gör ett tag framöver, men så kul. En bra årstid att ha valp. Izzie har haft sitt första löp och efter det så känns hon helt plötsligt väldigt vuxen och kol. Ha en skön semester och jag antar att du blir kvar på ditt nya jobb, synd för oss. Kramilikram på dig/Ambran.

    SvaraRadera
  3. En liten inställning på klockan kanske:):):):)/Ambran.

    SvaraRadera
  4. Så kul med ett besök på min blogg :-)
    Ska kolla upp detta med den hundmaten du pratade om ;.) Söta hundar ... men vad är detta för sort?
    Fin blogg/ kram

    SvaraRadera