lördag 1 januari 2011

Ett litet kort från dagens skotertur till vindskyddet på ridleden. Några orrtuppar som sitter så fint i träden.
Japp! då är det 2011 då o hur många gånger ska man skriva fel nu då?? hehe jaja lite pul ska man väl ha ;)

Hade en lugn nyårsafton då både Peter o jag va lite seg av förkylning, inte så kul o bjuda hem nån i bacillerna el åka till nån med heller.

Lagade gratinerad hummer för första gången, mums inte sista hoppas jag, det va gott o gick hem hos Peter oxå :) Delade på en flaska champagne till, jösses va gott det är, farligt gott :)
Såg att det skulle vara inoff utställning i feb i timrå, ska nog anmäla båda busarna :) Villes tjej har inte börjat löpa än men men vi väntar vidare
På mån börjar jag ett nytt jobb på prov tre månader, läskigt men kul!!
Imo blir det avfärd mot graningen för grattning av en 80åring, Rolf fyller år. Ska bli kul o träffas igen.
Ha det gott alla, tjingtjing




1 kommentar:

  1. Vad häftigt med Orrtupparna i träden. Det brukar alltid flyga iväg någon Orre från träden när jag är i skogen. Nu ska jag börja titta upp bland trädtopparna, om jag ser dem innan de ser mig:):)
    Duktig du har blivit./Ann-Britt.

    SvaraRadera