söndag 10 januari 2010


Idag blev det en tur upp till klisstugan, lite kallt från början men jätteskönt i solen när vi kom upp. Ruben o Ville va lös nästan hela vägen, de är så duktiga på o lyssna med tanke på hur lite vi har tränat med dom!! Härliga kompisar :)


Har varit o träffat Hanna, en nordistjej nere hos ivar berglund. Nära o bra för mig nu ska vi prova några gånger o känna om vi trivs med varandra, hoppas hoppas.

Införskaffade en skyddsväst i helgen, tror man blivit lite gammal o försiktig hihi ja jag hittade ju några gråa hårstrån så det är nog sant.


Tänk vad en lite annons på blocket kan sätta fart, fått över förväntan med trevliga hästsvar.


Imo så börjar jag min arbetsdag klockan halv åtta!! tänk er, jag som klivit upp strax efter fyra länge o tidigare än så då man hade hästar hemma. Ska åka hem till seniorer+ o städa, blir lite annorlunda än vad jag gjort tidigare, ska bli kul :)

2 kommentarer:

  1. Halloj fin bild från Kliss vi kommer att haka på helgpromenaderna nu , vi får hoppas att det inte blir "bara" ridning för dej ;)Lycka till på nya jobbet i morgon .

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar utsikt. Hoppas det funkar på nyjobbet. Rätt skoj att byta jobb ibland :D.
    Kram

    SvaraRadera