fredag 18 december 2009




Brrr hallå där ute i kylan. Mindre än en vecka till julafton.....tiden går fort ibland el förresten tycker jag nog den flyger fram för jämnan, tiden går fort när man har kul säger de ju så då måste jag ha kul rätt ofta!! ;)




Gårdagkvällen blev supertrevlig, gjorde två tårtor o de blev omtyckta :) Vad fick jag av mina kära svägerskor m fam o svärmor då?? titta på bilden ja de är så läckra!!! Kan ni tro att jag ska servera underbara siller i dom nu JA det ska jag. Tack.




Sen kära mor, du vet verkligen vad jag tycker om, hyacinter bara älskar dom, har alltid gjort.


Tack kära mor o Bernt.




Ruben o Ville busar o härjar som vanligt o mår bra. På mån fyller lille Ville 1år!! Måste väl bli tårta igen då :) Goknoppen.




Såg en annons på konsum i b-åker om turridning i östanskär i indal....blev lite sugen. Blir kanske en tur i mellandagarna när jag är ledig.




Saknar vårt kompisgäng på långpromisarna, de har mycket o gå igen nu hehe ;) efter tre veckor i indien.




Imo väntar birsta för lite shopping.




1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott. Vilken underbar sak i matskålen i föregående inlägg. Så himla söt. Synd att vi inte platsar i promisgänget. Hade varit skoj annars.
    Ha de/ Cristina

    SvaraRadera